Åka skridskor!

2010-01-03 | 22:28:51







Ikväll har vi varit ute och åkt skridskor på dammarna nere vid Ribban. Precis nedanför Zlatans hus (info för er som inte är så bevandrade i Malmö). Sedan drack vi varm choklad med marshmallows. Det tog ungefär en halvtimme att snöra på mina skridskor, de var nämligen snustorra och snörena var hårda som gammalt tuggummi. Jag har inte använt dem på minst fem år. Sedan tog det tio minuter av åkning så kunde jag inte känna mina fötter längre. Då hjälper varm choklad. Mmm.

Nu spelar grabbarna poker och jag och My tittar på och halvkollar på "The Departed" som går på trean. Marcus tycker att de ska sitta uppe till klockan tre då hockeyn börjar. Riktigt roligt ska inte jag ha, det kan jag säga direkt.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0