Ett paket från H&M

2010-03-22 | 23:50:54

In my postbox today
Idag landade första delen av min H&M-beställning i brevlådan. Man kunde välja att vänta och få alla sakerna samtidigt, men det var jag såklart alldeles för otålig för att orka med. Sporttoppen har jag letat efter i samtliga butiker i Malmö och trodde till slut att det var omöjlig att få tag i en, men se då dök den upp på hemsidan. Skorna är dösnygga om jag får säga det själv och därtill ytterst prisvärda. Kan det bli bättre? Och bikinis kan man ju aldrig ha för många av, eller? Svar nej. Iaf inte om de är såhär glittriga och färgglada. Nu ser jag fram emot sommaren mer än någonsinn. Och jag som precis lagt in om semester och allting. Toppen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oh, jag har också köpt skorna ^^ Kommer att överanvända dem i sommar ^^

2010-03-23 @ 09:22:01
URL: http://cactussa.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0