Plåtning idag

2010-05-27 | 00:05:34

Idag skulle man kunna säga att jag har varit effektiv. Först jobbade jag och hade varuleveransen i morse. Klockan två slutade jag och åt lite lunch på jobb innan jag tog cykeln och begav mig mot "Studio 1969" för att få håret fixat och bli plåtad för c-book. Det var såklart lika trevligt som vanligt + snyggt hår, snygga bilder och snygga kläder.

 

  Fotoassistenten kollar resultatet 

Efter plåtningen var jag både trött och hungrig, så när Jimmie föreslog att jag skulle komma till Möllan och hänga lite lät det som den perfekta lösningen. En nachotallrik och ett par cider senare var jag iaf mätt. Trött är jag fortfarande. Men vilken bra dag det har varit!


Kommentarer
Postat av: Alicja

Hur hur hur kunde du hänga på Möllan utan att slå en pling?! Jag är besviken. Och jag är också besviken för att du inte ringde tillbaka. Skäms!

2010-05-27 @ 14:51:50
URL: http://alicja.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0