Grönt är skönt blått är flott gult är kult

2010-11-17 | 21:58:55


Veckans redovisning är över och jag kan ta mig ut ur min karantän och slappna av en liten stund. Innan det är dags att förbereda inför nästa veckas uppgifter. Just nu läser jag en kurs som heter "European Union: Institution and Politics". Mycket intressant men mycket tung läsning - allt på engelska. Kul också när man beställer en bok lagom när kursen börjar och den kommer dagen innan första redovisningen. Som tur var hade bibblan ett äldre ex av en gammal upplaga som jag kunde kika lite i innan. Nu ska jag mysa med min man för det har jag inte haft tid med de senaste kvällarna. Stackarn!

Kommentarer
Postat av: Frida H

Det är fina grejer med bibliotek :)

2010-11-17 @ 23:19:32
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0