Take a break!

2010-11-02 | 21:59:22

Nu pratar jag med morbror Petter i telefon och njuter av att bara kunna sitta framför datorn en stund utan något jag "måste" göra. I och för sig skulle jag behöva plugga lite till inför tentan på torsdag, men jag ger mig själv en liten rast. Jag har nämligen varit ganska duktig och suttit på Malmö Högskolas bibliotek med Zara och Klara och pluggat hela dagen. Nåja, snackat har vi också gjort en del, men jag har ändå varit duktig! Sedan har jag och Marcus varit på Elysée och ätit plankstek tillsammans med Jimmie och Nathalie. Mysigt!

Såhär fint var det när jag skulle cykla hem i kväll. Är träden inte lite extra vackra just i år eller är det bara som jag inbillar mig? Nu har i.a.f vinden blåst ner så mycket gula och orangea löv på trottoaren att man knappt ser asfalten under. Fint!

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0