Lanvin Lanvin Lanvin

2010-11-23 | 20:28:00

...och inte hann jag köpa något från Lanvin for H&M heller! Vilket i och för sig inte är någon katastrof, har väl inte känt mig sådär jättesugen på något och där är fanns en hel del kvar när jag var i butiken. Men jag hade ändå spanat lite på den blommiga klänningen, som så klart redan var slut. I morse försökte jag gå in och titta på hemsidan men då hade de tekniska problem. Typiskt. Men som sagt, jag klarar mig nog ändå.
Vad jag däremot tycker är mycket coolt är att de i kampanjen för kollektionen använt sig av en mycket snygg och ganska mycket äldre dam. Detta tog Rodeo Magazine fasta på och när de gjorde ett modereportage med kollektionen använde de sig också av en äldre modell. Snyggt!



Bildlänk.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0