PS: Presenter inför helgen

2010-10-15 | 00:00:29

Jag har ju glömt att visa vilka fina presenter jag hittade i tisdags! Marcus syster ska firas i morgon och på lördag fyller lilla Elin år och då måste man så klart ha presenter med sig! Jag brukar annars vara sämst på att vara ute i tid, får alltid shoppa i sista minuten, men den här gången hade jag framförhållning minsann. Jag hittade nämligen världens sötaste lilla inredningsbutik på Stjernegade 20 i Helsingör. Så klart hette den "Stjernedrys" och var full med underbart söta små saker. Jag tänker inte berätta vad som finns i paketen, iaf inte riktigt än, om ifall att någon av födelsedagsbarnen skulle få för sig att gå in här och kika, men jag kan avslöja att bägge tjejerna kommer att få likadana presenter och att jag även köpt en till mig själv. Och visst är de fina, paketen?

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0