Uppdaterar - äntligen!

2010-10-11 | 10:24:06

Okej, nu har jag varit sådär tråkig i ett par veckor igen, vilket både Alicja och Hanna lyckats påpeka. Felåt. Kändes inte sådär superkul att berätta om plugg och jobb tre gånger om dagen. Aningen tjatigt. Nu har det hunnit hända en massa skoj och jag har massor av planer. En sådär fyra veckor framåt har jag något planerat för varje dag. Här räknas så klart också plugg och jobb in, men även en Paris-resa, en 25-årsfest, fyra dagars visningar på "Studio 1969" och något så märkligt som ett spännande sjukhusbesök.. Lite längre fram blir det även Lady Gaga-koncert och så ska min vän och indiankompis Alex öppna restaurang in the middle of Malmö. Oh yes, mycket på gång! Och jag ska försöka hålla bloggen uppdaterad, jag lovar!

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0