Loppishelg

2011-04-09 | 01:56:31

Ojoj, jag borde verkligen gå och lägga mig! I morgon blir en lång dag, först stå på loppis från tidigt på morgonen och sedan snabbt hem, ta en dusch och byta om, hoppa in i bilen och åka ut till Höllviken för att fira Marcusen för andra gången den här veckan. Denna gång hemma hos hans far. Min present hann fram till i onsdags och jag tror den blev uppskattad. Han fick nämligen en alldeles egen liten digitalkamera, en Sony Cyber-shot DSC-W320, som jag tyckte kunde vara bra att ha med sig i sommar när han och grabbarna ska på äventyr i USA i fem veckor. De ska åka kust till kust med husbil, flyga kors och tvärs, spela upp sina pengar i Vegas och avsluta med shopping i NY. Då kan man behöva en egen kamera (för jag tänker minsann inte låna ut min!).

Så alltså: för att fynda snygga/roliga/fula/kitschiga loppisprylar, kom till Jägersro´s parkeringsplats i morgon eller på söndag, då håller scouterna nämligen sin stora vårloppis och vi hoppas på massor av intäkter att göra roliga saker ihop med barnen för. Komsi komsi!


  • bloglovin

  • Kommentarer

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0