Vägen till kvinnans hjärta..

2011-04-19 | 20:37:24


Idag kom min nya telefon och vilken lycka när jag öppnade lådan - godis! Alltså, inte för att det vore speciellt svårt att göra ett bättre jobb än Telenor gjort tidigare, men jag känner redan att jag tycker mycket bättre om Tele2!

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Rebecka

    Åh! Grattis till nya telefonen! Så bra att det fixade sig! sjukt trevligt med påskgodis från tele2, ALLA gånger bättre än telenor :P puss

    2011-04-20 @ 23:01:45
    Postat av: Tele2

    Hej Ambivalenta,



    Vi på Tele2 är glada att läsa att du blev överraskad av ditt paket med din nya telefon. Vi önskar dig en glad påsk!



    Med vänliga hälsningar



    Michaela Lindell, Tele2



    [email protected]

    2011-04-21 @ 12:16:30

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0