Katy Perry + OPI = glittershock

2011-02-08 | 08:44:00


De här nya lacken från OPI är ett samarbete med Katy Perry, som tydligen älskar fina nagellack lika mycket som jag gör. Det svarta lacket som hör till heter "Black Shatter" och spricker och bildar ett fläckigt mönster ovanpå det färgade lacket. Tydligen en nageltrend som kommer mer och mer för Isadora har ju redan tidigare släppt en kollektion med just sådana lack. I vilket fall som helst gillar jag färgerna och har alltid varit lite svag för glittriga naglar, så kanske kanske skulle man ta och klicka hem det här minipacket med en liten flaska av varje färg från Asos..? Tål att tänkas på..
Nu ska jag knata iväg till jobb för lite morgonmöte. Bra sätt att ta sig ur sängen om inte annat. Hoppas bara att jag inte blåser bort på vägen. Jag önskar att det är de varma vindarna som är på väg in. I så fall spelar det ingen roll hur mycket det stormar, det är okej ändå.

Bildlänk.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0