Rachel Zoe for Lindex

2011-02-10 | 16:21:12


Den 18 april släpps ett samarbete mellan Rachel Zoe och Lindex i alla deras butiker och online. Spännande måste jag säga. Inte för att hon är min absoluta favorit att hämta inspiration från, men jag tycker ofta hon har snygg stil och de kändisar hon stylar brukar se fabulous ut på röda mattan. Egentligen tycker jag väl att det nästan alltid är kul när kedjorna tar hjälp av kändisar och stjärnstylister. Dock är det ju inte så att Zoe ska designa några plagg själv eller välja hur de ska se ut, utan hon ska helt enkelt plocka ihop plagg från deras vår- och sommarkollektion och styla ihop dessa efter eget tycke och smak. Lite otippat är det kanske att en amerikansk stjärnstylist som hon, väljer att samarbeta med just Lindex, men det är väl just därför det kan bli lite spännande också tänker jag..

Bildlänk.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0