..it´s not even a question

2011-02-24 | 09:30:00


Den här underbara rosa lilla saken har jag spanat på ett par veckor och igår slog jag till banne mig! Största problemet sist jag funderade på att köpa var att den jag provat, som naturligtvis var den sista i min storlek, hade ett hål vid dragkedjan bak och konstiga stryk-ränder på framsidan. Tydligen lämnar Zara-butikerna ingen rabatt trots att det är något fel på plagget. Mycket märkligt, för man är ju inte så sugen på att betala fullpris för något som inte är helt och rent från början.. Visst, någon liten sminkfläck eller så kan man ju klara av att dutta bort, men inte när det är flera saker fel på ett enda plagg. Men nu hittade jag en som var hel och ren - woho!
Nu får det för sören bli vår!

Bildkälla.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0