Skynda fynda!

2011-06-01 | 21:07:09


Åååh, vilka fina! Jag vill haaa! Men som sagt, inga prylar den här månaden för här ska semestras på Manhattan! Jag är medlem på Campadre.se som är en "shopping klubb" där man får en massa bra erbjudanden på olika grejer, allt från smycken till heminredning, köksutrustning, teknik, märkeskläder, barnprylar, ja egentligen allt man skulle kunna tänkas vilja köpa. Så ett par gånger i veckan trillar det in roligheter i mailen som man naturligtvis blir aningen frestad av. Till fyndpris dessutom. Hur lätt är det att låta bli då? Och detta är dagens vill ha. Fina gula gummistövlar. Jag skulle kunna tänka mig ett par röda också.. Gah!

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0