Sjung om studenten..

2011-06-12 | 20:04:47


I onsdags firade vi studenten hemma hos Marcus föräldrar. Lillebror John var lagom kalas när han trillade in efter utspring och lastbilsåk, precis som det ska vara, och det blev en trevlig kväll med mycket folk, god mat, gott vin och lite badande i poolen som avslutning. Det har blivit mycket kalas den här veckan och jag har bilder att dela med mig av så det blir nog mer på det här temat framöver. I fredags åkte Marcus och hans kompisar till USA för att roadtrippa i fem veckor och jag har än så länge inte hunnit känna mig alltför ensam. Mest på kvällarna. Fast han saknar nog mig lite också för det är faktiskt han som har efterlyst uppdatering i bloggen. Så nu får jag väl vara duktig och uppdatera ofta så han kan hålla koll på mig..

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0